29 Mart 2010 Pazartesi

Hafta sonu da bitti hatta pazartesi bile bitiyor bak...



Güzel geçti haftasonumuz her zaman ki gibi.. Cumartesi sabahı Fenerbahçe'de kahvaltı ettik deniz kenarında. Sonrasında ise nargile, fenerbahçe parkı ve marina.. Atiyle Gözde gelip aldılar bizi akşam üzerinde ve Caddebostan The House Cafe'de oturduk biraz. Menüde havuçlu diyet kek, mozaik kek, Baileys kahveler ve naneli limonata vardı. Fark ettim ki yüzüm kıpkırmızı olmuş, yanmışım bütün gün güneşte oturmaktan.. Küçükyalı E-5 te bıraktı Ati bizi, Sadun aldı arabayla oradan da ve Kadıköy'e geçtik. Seçkin'in pastasını aldık, vapura bindik. Vapurda Gökçe ve Seçkin de vardı, Seçkin'e kendi pastasını taşıttım indiğimizde =p Afşın'ı bulduk midyeci Mehmet'te ve Sadun, Afşın, Alperen ve ben yemeğe gittik. Yeni bir mekan denedik, cafe benne, çetinkaya alışveriş merkezinin 7.katında, fiyatları uygun, yemekleri de güzeldi. Sonra Kaset'e geçtik gençlerin yanına, Seçkin'in doğum gününü kutlamak için. Geç döndük gece, eğlendik ama.. Pazar günü ise etüd ortamı vardı, ben, Alperen, Sadun, İren. Herkes bir köşede, işi başından aşkın bir vaziyette.. Mükemmel verim aldığımızı söyleyememekle birlikte, birşeyler yaptık işte. Bugün sınavım var biyoteknoloji dersinden, güzel geçti, eski sınavın aynısını sormamış hoca bu kez ama çok benzerdi.. Erken çıktım zaten. Dia'da yapılan alışverişin ardından odamda kendime tavuklu dürüm hazırladım, oh mis. Bugün Belgin'in doğum günü ama odasında yokmuş.... Alperen'den niye ses yok hala onu çözemedim, saat kaç oldu yaaa :( böhüüü Merak edilecek birşey yoktur gerçi ama yine de garip, böyle yapmazdı ki hiç. Bu hafta sınavları yoğun belki ders çalışıyordur.. Bilmiyorum ki valla.. Uykum var çok yahu, halbu ki saat erken daha. Yıllık yazıları var başlamam gereken ama henüz elim gitmiyor. Cuma günü de İtalyanca sınavım var; yarın başlasam iyi olacak, şaka maka zor valla yeni bir dil öğrenmek... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder